Rabu, 16 Disember 2009

PAS makin diterima...


Oleh Pensilajaib
PARIT RAJA 17 Disember 2009 - Cuba anda perhatikan betul-betul apa yang menarik pada gambar di atas..? Sebenarnya gambar di atas saya ambil di persimpangan jalan kampung Parit Raja Darat/Parit Botak. Sekali pandang mungkin kita tak nampak apa yang menarik, tapi kalau anda seorang yang bersikap teliti dalam satu-satu hal, tentu anda dah dapat buat kesimpulan awal tentang pemandangan ini.

Di antara kesimpulan awal yang dapat kita buat ialah PAS sudah mula diterima oleh semua pihak, sehingga pihak kerajaan negeri Johor pun sudah tidak "kekok" untuk turut sama meletakkan kain rentang di 'premis' kepunyaan PAS cawangan Parit Raja Darat.

Kain rentang ini berbunyi: "Program Kesedaran Alam Sekitar Negeri Johor Peringkat Parlimen Sri Gading" yang akan berlangsung pada 19 dan 20 Disember ini manakala perasmiannya akan disempurnakan oleh YB. Datuk Mohammad Aziz ahli parliman Sri Gading .

Bukan itu sahaja malah pihak kementerian pendidikan Malaysia pun turut sama mengambil manafaat daripada ruang iklan percuma yang disediakan oleh PAS cawanagn ini dengan meletakkan kain rentang "Permohonan Ke Sekolah Menengah Teknik 2010". Syabas...!!! kepada PAS cawangan Parit Raja Darat. Moga usaha murni ini diteruskan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan