Isnin, 1 Jun 2009

SUKAN BOWLING PIALA KETUA PEMUDA

DPPKSG, 05 Jamadil Akhir 1430 Hijrah, 30 Mei 2009 - Pada hari Sabtu jam 9.00 malam, satu Kejohanan Sukan Bowling Piala Ketua Pemuda telah berlangsung di sebuah pasaraya BP MALL, Batu Pahat. Beberapa pasukan telah menyertai sukan ini yang mana antaranya adalah, Dewan Pemuda Pas Negeri Johor, Dewan Ulama, Dewan Muslimat, NISA Johor dan Jabatan Amal. Dewan Pemuda Pas Kawasan Sri Gading juga tidak melepaskan peluang menghantar wakil bagi pihak kawasan.

Kejohanan ini turut disertai oleh rakan dari Pakatan Rakyat yang mana rakan dari KEADILAN dan DAP Johor turut menghantar pasukan.

Kejohanan kali ini telah diungguli oleh pasukan dari DAP dengan memenangi tempat pertama, dan diikuti oleh Dewan Pemuda Pas Kawasan Batu Pahat. Pasukan dari Dewan Pemuda Pas Kawasan Sri Gading juga tidak kurang hebatnya kerana berjaya memenangi tempat ketiga dengan membawa pulang trofi kemenangan.

Tahniah diiucapkan kepada yang telah menang.
Bukan kemenangan dan hadiah yang diinginkan, tetapi yang lebih bernilai dan bermakna adalah jalinan silaturrahim yang terbina.

Sekian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan